Heb je hulp of advies nodig? Daar zijn wij voor. Ons team van specialisten staat klaar om je te helpen met keuzeadvies, reparaties, losse onderdelen en meer. Wij gaan altijd voor 5-sterren service – eerlijk, nuchter en zo ver als redelijk mogelijk. Zo kun jij je bezig houden met wat écht telt: karpervissen.
- All
- Otázky
Potřebujete pomoc?
We zitten voor je klaar!
Neem contact op via onze live chat (internationaal, rechts onderin).
Bel ons op +31 50 2030 007 (Nederlands, Duits & Engels sprekend).
Of stuur een e-mail naar klantenservice@karpercentrale.nl.
Otázky
Nizozemsko: 1 pracovní den (pondělí až sobota).
Belgie: 1–2 pracovní dny.
Německo: 1–3 pracovní dny.
Francie: 2–3 pracovní dny.
Polsko: 2–3 pracovní dny.
Česká republika: 2–4 pracovní dny.
Dánsko: 1–3 pracovní dny.
Rakousko: 2–4 pracovní dny.
A: To se liší podle produktu a země. Přesné náklady uvidíte během dokončení objednávky. Průměrně to často vychází na přibližně 5 eur.
Vrácení zboží je jednoduché přes náš vratný portál. S číslem objednávky a PSČ můžete rychle a snadno nahlásit vrácení.
Vždy se řídíme doporučením dodavatele a využíváme vlastní zkušenosti. Opravy se snažíme podporovat, pokud je to možné, mohou být účtovány náklady. Záruka je posuzována na základě fotografií a konzultace s výrobcem produktu.
Akceptujeme iDeal, CreditCard, PayPal, Apple Pay a dokonce i platbu na splátky. Takže vždy máte platební metodu, která vám vyhovuje.
Ano, to je možné, pokud jste při objednávce zvolili možnost „Osobní odběr“. Pokud jste zvolili dopravu a přesto chcete objednávku vyzvednout osobně, nejprve kontaktujte naše zákaznické centrum. Vždy obdržíte e-mail, jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí.
Objednávky zpracováváme bleskově. Pokud objednáte v pracovní den před 16:00 hodinou, bude vaše objednávka odeslána ještě tentýž den.
Upřímní, střízliví a transparentní. Jsme tu nejen během nákupu, ale i po něm. Vždy s cílem poskytnout vám jako kaprařům nejlepší servis a podporu.